noclegtatry.pl

Pod tym adresem internetowym (noclegtatry.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane serwisy WWW są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze słów kluczy, najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników potrzebujących usług lokalnych, paznokcie Szczecin, biuro rachunkowe Wrocław. Tego typu adresy dużo łatwiej zapamiętać, a serwisy z takimi domenami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem nazwy dla siebie? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, czym się zajmujesz, a znajdziemy zapewne właściwą domenę, zawierającą najlepsze słowa kluczowe. Po prostu zadzwoń do nas!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia adresu?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Płacisz jedynie co miesiąc czynsz za serwis, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny czynsz.


5. Jak tworzycie treści dla serwisów klientów?

Najważniejszym serwisu są jej treści, a właściwie ich struktura i język. By zatem stworzyć teksty, musimy mieć jak najwięcej informacji o Twojej firmie. Tylko w taki sposób znajdziemy kwestie, które zainteresują przyszłych użytkowników. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztę zrobimy sami: tworzymy teksty, by były interesujące dla klientów, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy teksty dopasowane do stylu Twojej działalności, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach fotografie?

Stosujemy ilustracje z najpopularniejszych internetowych banków zdjęć. Naturalnie możesz przekazać nam swoje zdjęcia, pod warunkiem że posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w wykonanym dla mnie serwisie internetowym?

Dajemy klientom przygotowaną przez nasz zespół stronę z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 14 dni na przesłanie wszelkich uwag. Za darmo naniesiemy zmiany serwis.


8. Do kogo skierowana jest ta oferta?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie takie przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują pomocy w internecie, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może zaproponować inny adres swojego serwisu, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Na pewno wyjaśnimy, jak to łatwo zrealizować.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za opracowanie tekstów na serwisy internetowe dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od pisania przekazów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać aktualizacje na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz uzupełnień na swoim serwisie internetowym, wyślij zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!